obey-robots.txt
05 December 2016, 21:38
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken

KPN sluit je aan maar niet heus.......

pagro47
Op 22 september 2010 heb ik glasvezel aangevraagd bij KPN. Dit zou eind oktober, begin november gerealiseerd worden. Omdat er maar niets gebeurde en KPN niets liet horen ben ik in november aan het bellen gegaan.
Na 6 belcontacten over de vraag wanneer ik nu eindelijk aangesloten zou worden, waarbij telkens de bal steeds heen en weer werd gespeeld tussen KPN en Glashart (de firma, die het glasvezel in Deventer beheert), werd mij bij het 7e contact gemeld, dat er een storing in de centrale was geweest, waardoor het nog wel tot januari/februari kon duren voordat de aansluiting plaats kon vinden.
Op 31 januari wordt er telefonisch een afspraak gemaakt voor de installatie; deze zal plaatsvinden op donderdag 17 maart. In dezelfde week ontvang ik een schriftelijke bevestiging.
Op 17 maart om 08.00 uur verschijnt de monteur, die het modem aansluit op glasvezel. Echter, al snel blijkt, dat er geen terugkoppeling plaatsvindt vanuit de centrale. De monteur gaat bellen en wat blijkt: mijn aansluiting had eerst geconfigureerd moeten worden en dat is dus niet gebeurd!!!!!
Hoe stom kun je zijn om met mij een afspraak te maken op 31 januari en er dan voor te zorgen, dat ik anderhalve maand later nog steeds niet aangesloten kan worden op het glasvezel. De monteur sprak over overmacht, maar dit is geen overmacht maar een grote blunder !Het duurt nu weer 10 werkdagen, voordat de configuratie plaats vindt, terwijl het waarschijnlijk een uurtje werk is!
KPN is in staat om er zo'n puinhoop van te maken, dat ik nu bijna 7 maanden later nog steeds geen aansluiting heb. Ik hou mijn hart vast hoe het straks gaat, als ik wel de aansluiting heb!
De grootste klacht is nog wel, dat je niemand te pakken kunt krijgen, die echt iets voor je kan beteken, want de klantenservice is daartoe niet in staat.

roytjuh1981
Idd erg herkenbaar. Heb op 19 december 2010 aanvraag gedaan. Destijds werd mij mede gedeeld dat ze het druk hadden en dat het wel een weekje of 6-8 kon duren. Prima tot zover want ik had geen haast. Maar die weken gingen voorbij zonder ook maar iets te horen. Wel een overzicht gehad met eenmalige kosten voor graafwerkzaamheden a 75,00. Hier over gebeld want op een balkon valt weinig te graven. Volgens KPN ook een vreemde zaak en na een paar dagen terug gebeld door klantenservice en ik hoefde dit niet te betalen. Maar goed., toch een week later maar eens bellen of er al iets in gang is gezet. Glasvezel ligt tot op het balkon en nog niet binnen. Volgens KPN moet Glashart dit regelen. Glashart heeft geen groen licht gehad van KPN dus die kunnen het ook niet verder doorzetten naar Reggefiber. Glashart en KPN blijven elkaar de schuld geven maar ik heb nog steeds niks. Nog 1 keer boos gebeld naar de klantenservice. Nu zou mijn aansluiting naar een speciale afdeling gaan. En zou het niet meer lang duren. 2 weken lang gewacht en niks gehoord. Tot er op het winkelcentrum die mooie bus weer stond en ik dacht laat ik daar eens wat vragen. Mijn eerste opmerking toen ik binnen kwam ging ook idd over de slogan haha. Maar deze vriendelijke jongeman ging voor mij bellen als was dat niet zijn taak. Er zou weer actie worden worden overnomen. En warempel idd 2 dagen later gebeld door de klantenservice dat het nu toch echt allemaal rond was met Glashart. Een half uur later belde de planning van KPN voor een afspraak voor de installatie van het modem. 13 Mei komt ie! Dus ik denk nou dan zal Reggefiber het wel druk hebben. Maar niks van dat alles. Vandaag werd ik gebeld door Reggefiber en morgenochtend komen ze het glasvezelmodem installeren. Das mooi zou je zeggen. Totdat je KPN belt en aangeeft dat ze morgen al het modem komen installeren en of die 13 mei niet wat eerder kan want ik wacht toch al zo lang en dat ik het belachelijk vind dat het dan een half jaar moet duren om aangesloten te worden. De beste jongen van de klantenservice vertelde mij dat dit echt niet mogelijk is omdat alles geactiveerd moet worden. Van de zotte! De afspraak van KPN stond eerder dan die van Reggefiber! En zodra die glasvezelmodem geinstalleerd is moet het toch mogelijk zijn om hier en daar wat knopjes in te drukken in wat centrales ofzo en dan moet het toch werken......ik ben er nog niet klaar mee. Ik ga elke dag bellen en zeuren of het eerder kan.

KPN sluit je aan????? Wanneer het hun eens een keertje uitkomt ja!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN sluit je aan maar niet heus.......', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel 1 14 maart 2013, 11:47
Account aanmaken voor HBO GO Aplicatie niet mogelijk Radio en Tv van Concepts ICT 1 17 november 2012, 12:18
STAP NIET IN ZEE MET XMS Algemeen over XMSnet.nl 12 13 november 2012, 11:44
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd 2 02 november 2012, 04:29
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd 1 08 januari 2012, 12:03
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber01:21:29
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool