obey-robots.txt
07 December 2016, 23:10
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ervaringen met telefonie van Tweak
 Onderwerp afdrukken

telefoon storing

tilly2006
heb gisteren ook al een mail gestuurd dat we vanaf vrijdag geen telefoon verbinding meer hebben.

niets gehoord ????
 
ontevreden
Dat doen ze goed zal ik maar zeggen, weer een ontevreden klant.


[justify]De Service van Tweak is:[/justify]


[justify]Geen antwoordt geven aan de klant[/justify]

[justify]als jullie maar mijn spaarvarkentje vult, krijg je niets te horen.[/justify]

[justify]blijft hij leeg, dan krijg je pas antwoord!!!! [/justify]
 
PeepPeep
Voor degenen die de meldingen van "ontevreden" zien: iemand die zo'n naam gebruikt en zulke meldingen maakt is van huis uit al een zeikerd waarvoor niets ooit goed zal zijn. Hun leven bestaat uit zeiken en zeuren, daar voelen ze zich goed bij. Maar een zinnig woord of enige normale onderbouwing van de meldingen is ver te zoeken. Zo iemand dan serieus nemen? Voor geen meter! Lekker in zijn vet laten gaarstoven dus!
 
Fiber
@PeepPeep, je reactie is ongepast!
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
efuto
Ik ben zeer ontevreden over de service van galsvezel service in Almere van TWEAK
Ze zijn nu al 3 maanden bezig mijn telefoon nummer op de juiste manier geporteerd te krijgen.

Als nood oplsoong konden ze na een maand het nummer routen naar mijn mobiel.
2 weken daarna zeiden ze dat de protering geheel gelukt was...
Maar vervolgens zijns nu 3 maande na de oosrspronkelijke porterings datum nog niet in staat de routing naar mijn vaste telefoon voor elkaar te krijgen.

Ik kan er wel mee bellen.
Daarnaast krijg ik dagelijks verkeerd geroute telefoontjes op mijn mobiel door.

Dit klink voor mij als..
TWEAK en telefonie gaan niet samen.
Ze hebben de techniek totaal niet onder controle.

algemene klacht
De helpdesk regeert keurig op de klachten, als deze binnen komen, maar meld ze nooit af.
gemiddelde oplostijd voor een gemeld probleem is 2 weken.
maar daar moet je zelf achter komen.

Nee tweak moet nog veel leren over helpdesks en service verlenen.

PS de internet en televisie verbinding heb ik weinig klachten meer over na en aanloop periode van zo'n 4 weken.

Ik wordt een beetje verdrietig van deze provider.
Was ik maar bij KPN gebleven.

Vrgr
Efuto
 
PeepPeep
Da's balen Efito,

Wat ik had na de portatie was dat ik lokale nummers niet meer kon bereiken. Met voorgangers KPN, Tiscali, Telfort, Tele2 ging dat zonder problemen.
Wel kon ik lokale nummers terug bellen als ze zelf gebeld hadden.
Bleek dat het verkorte nummer (zonder 078 ervoor hier in Dordrecht) niet werkte. Je moet altijd het volledige 10 cijferig nummer draaien.
Dus ik moest zeker 50 nummers in het geheugen van de telefoon aanvullen tot 10 cijferig.

Verder hier geen problemen. Gister had ik even geen internet (daarvoor was het een uurtje of 2 nogal instabiel en traag) maar nadat ik Xfactor gekeken had werkte alles weer naar behoren en snel........
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype 1 30 september 2016, 18:05
Activeren telefoon kpnglasvezel Algemeen over KPNglasvezel 1 07 maart 2012, 22:18
algehele storing glasvezel Algemeen over KPNglasvezel 3 24 februari 2012, 19:05
Storing glasvezel in Enschede en Wijchen -update Algemeen over Tweak 2 26 januari 2012, 19:55
Storing ITV - beeldkwaliteit Algemeen over KPNglasvezel 14 11 december 2011, 21:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:29:11
| glasblazer 1 dag
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool