obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met telefonie van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe beltarieven
zembla69
gelden de nieuwe beltarieven ook voor glasvezelabonnementen?
Ik heb een abo met bellen onbeperkt-altijd (oid)
 
space1
Ja maar als je optie onbeperkt-altijd hebt dan veranderd bij bellen naar vaste nummer in Nederland niks voor jouw.

Bellen naar het buitenland wordt wel altijd duurder.

Kijk maar eens in de tabel onder telefoon in dit blog
http://glasvezelnetwerkaalten.blogspot.com/2010/12/providerkeuze-vier-providers-op-een-rij.html

De beltarieven bij KPN zijn gewoon veel te hoog t.o.v de andere glasvezel providers.
Bijvoorbeeld een optie onbeperkt-altijd kost bij Lijbrandt 5 euro.
Gewijzigd door space1 op 18 december 2010, 11:00
 
bernd
Ik denk dat er verwarring is in de reactie van space1. Hetgeen zembla69 schrijft herken ik, ook ik heb een Bronzen Glasvezel abo van KPN. Dat is incl kostenloos bellen van vaste nrs naar vaste nrs.
Wanneer ik het huidige aanbod bekijk op de site van KPN Glasvezel lees ik dat dit niet meer de actualiteit is, je moet betalen voor bellen van vast naar vast.
Daaruit maak ik op dat het ooit aantrekkelijke pakket van KPN steeds onaantrekkelijker wordt (na ooit al eens inkrimpen van Uitzending Gemist). Helaas is KPN in haar communicatie hier niet duidelijk en dus mi eerlijk over.

Wat wel opvalt is dat het Bronzen pakket 10E per maand minder gaat kosten, althans zo meldt de website. Dit is dan weer niet in een persoonlijke brief vermeldt. Ik ben benieuwd naar de factuur van januari.
 
space1
Zins een juni/juli van dit jaar kun je kiezen bij KPN glasvezel en betaal niet automatische geen 65 euro meer voor Brons

Brons 55 euro (zonder onbeperkt bellen)l = 55 euro
Brons + onbeperkt bellen 's avonds en weekend = 55 + 2,50 (is al of wordt verhoogd naar 5 euro)
Brons + onbeperkt altijd vaste nummers = 55 + 10 (hetzelfde pakket als voor juni)

Wij hebben zelf Brons + onbeperkt bellen 's avonds en weekend zins juli.

Bij ADSL internet + bellen van KPN kost onbeperkt bellen naar vaste nummer tot nu toe ook 10 euro.
Gewijzigd door space1 op 19 december 2010, 08:53
 
space1

Quote

dmdude schreef:
Weet iemand wat het starttarief is van KPN voor het bellen ?
Wij hebben nu een KPN Glasvezel Goud pakket en vragen ons af wat het starttarief is voor het bellen.


Bellen naar vaste nummers € 0,10 p/gesprek (starttarief)

Bellen naar mobiele nummers € 0,10 p/gesprek (starttarief)


Maar als je BelOnbeperkt Avond & Weekend of BelOnbeperkt Altijd (vastenummers) hebt dan betaal in de tijd dat het pakket geldt geen starttarief. Alleen zijn dit nog de oude prijzen deze veranderen rond 15 januari

ze staan op http://www.kpn.com/glasvezel/pakketten.htm onder diensten voor bellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe beltarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe HD decoder waneer? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 04 jan 2011
Nieuwe prijzen KPN Algemeen over KPNglasvezel : 12 16 jul 2010
Nieuwe firmware update en nieuwe encoders Radio en Tv van KPNglasvezel : 4 03 jun 2010
Nieuwe Glasvezelpakketten Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 09 mrt 2010
Nieuwe encoder voor Nederland 1 & Eurosport Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 12 feb 2010
Advertentie