obey-robots.txt
05 December 2016, 19:36
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken

Pioneer Harddisk Recorder / DVD

Herman
Ik krijg mijn Pioneer Harddisk Recorder niet dusdanig geschakeld dat hij kan opnemen via de Experiabox. Heb het aansluitschema gevolgd zoals in de gebruiksaanwijzing (Scart van de Experiabox naar de HD Recorder en van de HD recorder naar de TV en van de Experiabox naar de TV). Ik kan wel afspelen (DVD en eerder opgenomen op de harddisk) maar dus niet meer opnemen van TV. Iemand een suggestie?

dmdude
Herman schreef:
Ik krijg mijn Pioneer Harddisk Recorder niet dusdanig geschakeld dat hij kan opnemen via de Experiabox. Heb het aansluitschema gevolgd zoals in de gebruiksaanwijzing (Scart van de Experiabox naar de HD Recorder en van de HD recorder naar de TV en van de Experiabox naar de TV). Ik kan wel afspelen (DVD en eerder opgenomen op de harddisk) maar dus niet meer opnemen van TV. Iemand een suggestie?

Kijk eens hier:

http://kpn.gebrui...rowstart=0

Hier heb ik uiteindelijk ook de oplossing gevonden.
Gewijzigd door dmdude op 08 september 2010, 10:22

Herman
Dank dmdude, heb kennelijk nog niet alle mogelijkheden geprobeerd. Helaas zie ik ook dat er veel mensen mee worstelen en dat je in veel gevallen inderdaad enkel het kanaal kan opnemen dat je op dat moment bekijkt. Het zou toch wel erg prettig zijn als de experiabox iets meer mogelijkheden tav opnemen had (bijv. elke dat om 19.30u Ned 3 opnemen), dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

dmdude
Herman schreef:
Dank dmdude, heb kennelijk nog niet alle mogelijkheden geprobeerd. Helaas zie ik ook dat er veel mensen mee worstelen en dat je in veel gevallen inderdaad enkel het kanaal kan opnemen dat je op dat moment bekijkt. Het zou toch wel erg prettig zijn als de experiabox iets meer mogelijkheden tav opnemen had (bijv. elke dat om 19.30u Ned 3 opnemen), dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

Dat behoort nog steeds niet tot de mogelijkheden.
De (in onze ogen) slechte gebruikersvriendelijkheid van de HD-recorder van KPN in combinatie met de prijs is voor ons op dit moment een reden om ons KPN-abonnement niet te verlengen. Volgens jaar hebben we er een jaar op zitten en gaan wij bekijken of we het abonnement wel/niet te verlengen.
Het enige positieve op dit moment is voor onze kinderen, nl. het tv-kanaal NickJr. Daar kijken ze het liefst heel de dag naar...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pioneer Harddisk Recorder / DVD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco Interactieve HD recorder Algemeen over Concepts ICT 1 03 oktober 2012, 12:16
Internetverbinding valt uit bij aanzetten hd-recorder Algemeen over Lijbrandt 4 26 februari 2012, 18:05
amino setupbox concepts + dvd recorder Nog niet gesorteerd 3 19 juni 2011, 21:15
KPN in control over je harddisk ?! Radio en Tv van KPNglasvezel 8 13 april 2011, 21:19
Opnames overzetten op een externe recorder ITV Radio en Tv van KPNglasvezel 1 25 november 2009, 08:27
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber03:33:11
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool