obey-robots.txt
05 December 2016, 21:37
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken

Opgelicht na actie zilver voor brons

hetbeest
Iets meer dan een half jaar geleden ben ik naar de KPN shop in Almere gegaan voor een brons pakket (65 EUR/maand). De dame daar wees mij op de actie dat ik een half jaar zilver voor de prijs van brons kon krijgen. Dat heb ik gedaan na de expliciete vraag en daarop een bevestigend antwoord dat ik na dat half jaar zonder kosten terug kon stappen naar brons. Ik heb dat terugstappen een week geleden in gang gezet, maar het lukte de klantenservicemedewerker niet om mij terug te zetten naar brons. Hij heeft het doorgezet in de organisatie. Ik heb ondertussen nog een keer gebeld omdat er niets veranderd was en ik geen 80 EUR/maand wilde gaan betalen. Vanmorgen zat er een mail van de KPN Klantenservice in mijn mail dat de omzetting gebeurd is en dat ik nu 73 EUR/maand moet gaan betalen. 8 EUR meer! Dit zou liggen aan de TV ontvangers met harddisks. Voor zover ik me nog kan herinneren was het enige verschil tussen zilver en brons een half jaar geleden de snelheid van het internet en een aantal extra TV-kanalen. Ik kan dit nu (natuurlijk) niet meer teruglezen op de site van KPN. Maar sowieso heeft de medewerkster van de KPN shop mij gegarandeerd dat ik zonder kosten kon terugstappen naar brons. De klantenservice zegt nu dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik 65 EUR/maand ga betalen i.p.v. 73 EUR. Ik vind dit foutieve voorlichting en voel me nu opgelicht. De klantenservicemedewerker zet het nog wel door naar zijn supervisor, maar ik kreeg niet het idee dat dat veel ging helpen. Wat nu? Iemand enig idee? Is er een goed alternatief via glasvezel in Almere i.p.v. KPN?

Evert
 
space1
hetbeest schreef:
Iets meer dan een half jaar geleden ben ik naar de KPN shop in Almere gegaan voor een brons pakket (65 EUR/maand). De dame daar wees mij op de actie dat ik een half jaar zilver voor de prijs van brons kon krijgen. Dat heb ik gedaan na de expliciete vraag en daarop een bevestigend antwoord dat ik na dat half jaar zonder kosten terug kon stappen naar brons. Ik heb dat terugstappen een week geleden in gang gezet, maar het lukte de klantenservicemedewerker niet om mij terug te zetten naar brons. Hij heeft het doorgezet in de organisatie. Ik heb ondertussen nog een keer gebeld omdat er niets veranderd was en ik geen 80 EUR/maand wilde gaan betalen. Vanmorgen zat er een mail van de KPN Klantenservice in mijn mail dat de omzetting gebeurd is en dat ik nu 73 EUR/maand moet gaan betalen. 8 EUR meer! Dit zou liggen aan de TV ontvangers met harddisks. Voor zover ik me nog kan herinneren was het enige verschil tussen zilver en brons een half jaar geleden de snelheid van het internet en een aantal extra TV-kanalen. Ik kan dit nu (natuurlijk) niet meer teruglezen op de site van KPN. Maar sowieso heeft de medewerkster van de KPN shop mij gegarandeerd dat ik zonder kosten kon terugstappen naar brons. De klantenservice zegt nu dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik 65 EUR/maand ga betalen i.p.v. 73 EUR. Ik vind dit foutieve voorlichting en voel me nu opgelicht. De klantenservicemedewerker zet het nog wel door naar zijn supervisor, maar ik kreeg niet het idee dat dat veel ging helpen. Wat nu? Iemand enig idee? Is er een goed alternatief via glasvezel in Almere i.p.v. KPN?

Evert


Door het overstappen naar brons krijg je nu de nieuwe rechten die nu bij brons horen. ( hogere prijs door de itv ontvangers) . Maar wat is met je opzegtermijn gebeurt doordat je bent overgestapt naar brons? een nieuw jaarcontract in het ergste geval?

Lijbrandt start vanaf oktober in het KPN gebied van Almere. Zij hebben coax (analoge/dvb-c) en ook iptv maar wel met een andere ontvanger.

Het overstappen is nu nog niet duidelijk of dit met een downtime van weken gebeurt zoals bij een overstap van bij KPN naar Tweak op het KPN netwerk wel standaard is. Lijbrandt heeft al wel aangegeven dat zij binnen een 1 dag het signaal kunnen leveren als de lijn vrij is.
Maar als in oktober de eerste KPN gebruikers gaan overstappen wordt dat wel snel duidelijk.
 
hetbeest
Dank je. Ik zal het in de gaten houden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelicht na actie zilver voor brons', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak 1 01 juni 2016, 14:49
Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt! Algemeen over KPNglasvezel 3 12 december 2012, 19:28
Account aanmaken voor HBO GO Aplicatie niet mogelijk Radio en Tv van Concepts ICT 1 17 november 2012, 12:18
Ander modem voor glasvezel Algemeen over Lijbrandt 3 07 maart 2011, 10:02
Dordrecht en Enschede 13 september klaar voor R+ Waar beschikbaar, Tweak 4 25 november 2010, 21:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber01:20:12
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool