obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Opgelicht na actie zilver voor brons
hetbeest
Iets meer dan een half jaar geleden ben ik naar de KPN shop in Almere gegaan voor een brons pakket (65 EUR/maand). De dame daar wees mij op de actie dat ik een half jaar zilver voor de prijs van brons kon krijgen. Dat heb ik gedaan na de expliciete vraag en daarop een bevestigend antwoord dat ik na dat half jaar zonder kosten terug kon stappen naar brons. Ik heb dat terugstappen een week geleden in gang gezet, maar het lukte de klantenservicemedewerker niet om mij terug te zetten naar brons. Hij heeft het doorgezet in de organisatie. Ik heb ondertussen nog een keer gebeld omdat er niets veranderd was en ik geen 80 EUR/maand wilde gaan betalen. Vanmorgen zat er een mail van de KPN Klantenservice in mijn mail dat de omzetting gebeurd is en dat ik nu 73 EUR/maand moet gaan betalen. 8 EUR meer! Dit zou liggen aan de TV ontvangers met harddisks. Voor zover ik me nog kan herinneren was het enige verschil tussen zilver en brons een half jaar geleden de snelheid van het internet en een aantal extra TV-kanalen. Ik kan dit nu (natuurlijk) niet meer teruglezen op de site van KPN. Maar sowieso heeft de medewerkster van de KPN shop mij gegarandeerd dat ik zonder kosten kon terugstappen naar brons. De klantenservice zegt nu dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik 65 EUR/maand ga betalen i.p.v. 73 EUR. Ik vind dit foutieve voorlichting en voel me nu opgelicht. De klantenservicemedewerker zet het nog wel door naar zijn supervisor, maar ik kreeg niet het idee dat dat veel ging helpen. Wat nu? Iemand enig idee? Is er een goed alternatief via glasvezel in Almere i.p.v. KPN?

Evert
 
space1

Quote

hetbeest schreef:
Iets meer dan een half jaar geleden ben ik naar de KPN shop in Almere gegaan voor een brons pakket (65 EUR/maand). De dame daar wees mij op de actie dat ik een half jaar zilver voor de prijs van brons kon krijgen. Dat heb ik gedaan na de expliciete vraag en daarop een bevestigend antwoord dat ik na dat half jaar zonder kosten terug kon stappen naar brons. Ik heb dat terugstappen een week geleden in gang gezet, maar het lukte de klantenservicemedewerker niet om mij terug te zetten naar brons. Hij heeft het doorgezet in de organisatie. Ik heb ondertussen nog een keer gebeld omdat er niets veranderd was en ik geen 80 EUR/maand wilde gaan betalen. Vanmorgen zat er een mail van de KPN Klantenservice in mijn mail dat de omzetting gebeurd is en dat ik nu 73 EUR/maand moet gaan betalen. 8 EUR meer! Dit zou liggen aan de TV ontvangers met harddisks. Voor zover ik me nog kan herinneren was het enige verschil tussen zilver en brons een half jaar geleden de snelheid van het internet en een aantal extra TV-kanalen. Ik kan dit nu (natuurlijk) niet meer teruglezen op de site van KPN. Maar sowieso heeft de medewerkster van de KPN shop mij gegarandeerd dat ik zonder kosten kon terugstappen naar brons. De klantenservice zegt nu dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik 65 EUR/maand ga betalen i.p.v. 73 EUR. Ik vind dit foutieve voorlichting en voel me nu opgelicht. De klantenservicemedewerker zet het nog wel door naar zijn supervisor, maar ik kreeg niet het idee dat dat veel ging helpen. Wat nu? Iemand enig idee? Is er een goed alternatief via glasvezel in Almere i.p.v. KPN?

Evert


Door het overstappen naar brons krijg je nu de nieuwe rechten die nu bij brons horen. ( hogere prijs door de itv ontvangers) . Maar wat is met je opzegtermijn gebeurt doordat je bent overgestapt naar brons? een nieuw jaarcontract in het ergste geval?

Lijbrandt start vanaf oktober in het KPN gebied van Almere. Zij hebben coax (analoge/dvb-c) en ook iptv maar wel met een andere ontvanger.

Het overstappen is nu nog niet duidelijk of dit met een downtime van weken gebeurt zoals bij een overstap van bij KPN naar Tweak op het KPN netwerk wel standaard is. Lijbrandt heeft al wel aangegeven dat zij binnen een 1 dag het signaal kunnen leveren als de lijn vrij is.
Maar als in oktober de eerste KPN gebruikers gaan overstappen wordt dat wel snel duidelijk.
 
hetbeest
Dank je. Ik zal het in de gaten houden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelicht na actie zilver voor brons', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt! Algemeen over KPNglasvezel : 3 12 dec 2012
Dordrecht en Enschede 13 september klaar voor R+ Waar beschikbaar, Tweak : 4 25 nov 2010
Tweak test Zyxel 2812 voor toepassing op glasvezel Algemeen over Tweak : 2 25 mrt 2010
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Nog niet gesorteerd : 1 17 mrt 2010
Advertentie