obey-robots.txt
04 December 2016, 04:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van ReggeFiber kwijt
Tevreden met InterNLnet?
Ja Ja 50%[1 stem]
Nee Nee 50%[1 stem]
Totaal aantal stemmen : 2
 Onderwerp afdrukken

Tevreden met ReggeFiber?

Fiber
Maak gebruik van de enquête en post hier gelijk een uitgebreid antwoord.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
jannuh
Als klant heb je toch niet direkt iets met Reggefiber te maken,
alleen met de provider die reggefiber aanbiedt...

Bij nieuwe projekten hier in Midden- en Noord-Limburg werkt het tenminste zo.
Er zijn 5 ISP's aktief, t.w. KPN, Lijbrandt, OnsBrabantNet, Vodafone en XS4ALL.

Is nog in planfase allemaal..
 
JK
Je hebt er meteen last van. Ik heb glasvezel besteld bij XS4ALL, medio november zal ik worden aangesloten.

Toevallig is vorige week mijn aansluiting (Almere, huis aan huis actie) doorgemeten. 1 waarde was niet goed en zou problemen gaan geven. Dus ik contact opnemen met de Glasvezelwinkel in Almere. En daar ben ik nu al bijna een week mee bezig. Eerst leggen ze het probleem neer bij XS4ALL terwijl ik nota bene nog niet eens aangesloten ben. Ik wil het voor elkaar hebben dat zodra de monteur alles aansluit alles werkt. Dat begrijpen ze niet bij Reggefiber. Terugbelbeloftes worden niet nagekomen etc. Ik ben er nu al klaar mee. Dit geeft geen vertrouwen.

Zijn er meer die dergelijke ervaringen hebben>
 
Con
Bij doormeten bij blijkbaar zelfde actie Reggefiber waren onze waardes gelukkig goed. Vlak daarna aangesloten door/bij xs4all maar daar is ontevredenheid over.
Dus succes met die aansluiting.
 
YrBo
Als oud Unet gebruiker heb ik al 8 jaar glas.
De ellende begon met het WK 2010, geen tv signaal.
Februari vorig jaar geen telefonie meer, niet te repareren.
Blij was ik met de brief dat Glashart, nu Reggefiber de diensten zou overnemen.
Ik moest dan wel binnen één maand mijn keuze voor provider laten weten anders zou ik per julie worden afgesloten.
Hierbij dacht ik dus per juli aangesloten te worden op Glashart.
Mijn keuze viel op Lijbrandt, XS4ALL bood nog geen glasverbinding aan.
Uiteindelijk zou de verbinding in November omgezet worden, een aannemer belde mij voor het maken van de afspraak.
Monteur komt twee uur te laat, gaat gelijk weer weg omdat een andere aannemer deze aansluiting moest omzetten.
Een maand later een nieuwe afspraak met een andere aannemer.
Van Lijbrandt had ik inmiddels begrepen dat deze de iptv decoders pas opstuurt na opleveren verbiding, mijn abonnement zou op dat moment wel ingaan.
Ik heb hier tegen geprotesteerd, mijn wettelijke 7 dagen bedenktijd (consumentenrecht online kopen) zou niet reel zijn omdat van de drie diensten er slechts één geleverd zou worden.
Lijbrandt zegt hier niets in te kunnen betekenen omdat het versturen extern belegd is.
Gevolg is dat Lijbrandt opgezegd werd daar XS4ALL wel glasvezel aanbiedt.
Eén tot twee uur downtime werd toegezegd, na zeven monteurs verdeeld over de gehele dag over de vloer met als uiteindelijk resultaat dat Lijbrandt op initiatief van de heren monteurs weer geactiveerd was heb ik gelijk weer opgezegd.
Een hoop gedoe erna met het loslaten van de claim op de lijn door Lijbrandt zodat XS4ALL erop kan en is een Guidion monteur uiteindelijk op 6 januari de boel komen installeren.
Saillant detail is dat alle hardware door XS4ALL wel vooraf opgestuurd is, door hetzelfde bedrijf dat ook de hardware voor Lijbrandt levert.
De monteur is een tijd bezig geweest, heeft alles verangen, Genexis, modem en patchkabels.
Geen signaal...
Ondertussen wordt Reggefiber aangestuurd door XS4ALL het te verhelpen.
Wie er constant naar het distributiepunt/centrale gaat weet ik niet, vermoed één van de aannemers.
Wat me wel duidelijk is, is dat Reggefiber niet in control is als het gaat over de aansturing van erxterne partijen.
Door toedoen van Reggefiber heb ik inmiddels twee verlofdagen moeten opnemen waarvoor ik een tegemoetkoming ga eisen.
Wat hier gebeurt is nogal amateuristisch, verkeerde afspraken die gemaakt worden, monteurs die niet weten waar ze het over hebben, processen niet op orde.
En het erge? het zijn oude fouten, ik heb ze gezien met ISDN, ADSL en kabel.
Er wordt niets geleerd.... voor mij zijn het bij Reggefiber een stelletje amateurs totdat ze beter laten zien.

JK schreef:

Je hebt er meteen last van. Ik heb glasvezel besteld bij XS4ALL, medio november zal ik worden aangesloten.

Toevallig is vorige week mijn aansluiting (Almere, huis aan huis actie) doorgemeten. 1 waarde was niet goed en zou problemen gaan geven. Dus ik contact opnemen met de Glasvezelwinkel in Almere. En daar ben ik nu al bijna een week mee bezig. Eerst leggen ze het probleem neer bij XS4ALL terwijl ik nota bene nog niet eens aangesloten ben. Ik wil het voor elkaar hebben dat zodra de monteur alles aansluit alles werkt. Dat begrijpen ze niet bij Reggefiber. Terugbelbeloftes worden niet nagekomen etc. Ik ben er nu al klaar mee. Dit geeft geen vertrouwen.

Zijn er meer die dergelijke ervaringen hebben>

Gewijzigd door YrBo op 10 januari 2012, 20:30
 
after
Niet te vreden over Reggefiber, komen op andere tijden dan afgesproken, dus nooit met dit soort bedrijven in zee gaan.
 
kobus1960
Reggefiber is zo'n beetje DE netbeheerder in NL aan het worden.
Zo kopen alle gelijke bedrijven op met een noodgang.
KPN (eigenaar Reggefiber) wil de positie verstevigen t.o.v. bv.
de kabelaars. e.e.a. houdt wel in dat bijna alle andere ISP's
Reggefiber MOETEN gebruiken als netbeheerder.

Zo'n beetje hetzelfde als VDSL, Tele2 is altijd afhankelijk van KPN.
Dus ja, keuze is ISP's zat, alleen KPN (Reggefiber) blijft in control.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
anton2e
Kan het met je eens zijn. Het grootste probleem ligt echter bij de NMA die telkens weer toestaat dat KPN alles opkoopt en feitelijk gewoon een monopolie heeft net als de kabelaars.

Tegenwoordig heb je op veel plaatsen nog maar 2 keuzes en dat is (1) grote rommel (imo) van de kabelaars of (2) nog grotere rommel van KPN.

Op gebied kabel is er totaal geen concurrentie want het is of UPC of Ziggo (of een van door hen opgekocht. Glasvezel is KPN en soms heb je geluk kun je een R+ provider kiezen.
 
kobus1960
Klopt, Caiway is een drama begrijp ik van Collega's.
In mijn regio is het alleen Ziggo, of KPN (middels diverse ISP's VDSL).
De laatsten komen echt niet aan de beloofde snelheid (ervaring Sad )
Heb nu 2 jaar ZIggo alles in 1 extra, 120Mb (strak halen, dagelijks).
Geen gedoe, geen storingen, al is het wel zo dat de modem/routers
van Ziggo, Ubee of Cisco, zeker de liefhebbers niet blij maken.
In mijn optiek is in ieder geval bij Ziggo een eigen router (WiFi) echt
onontbeerlijk, zowel qua bereik als mogelijkheden.

Maar goed, dit was ff offtopic. Hier is nog geen glasvezel leverbaar.
Al ligt het wel op 2 meter voor de deur langs. Helpless
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met ReggeFiber?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tevreden met OnsNet glasvezel? Algemeen over OnsNet 2 13 november 2012, 12:15
Tevreden met Tele2? Algemeen over Tele2 1 30 augustus 2012, 15:23
Tevreden met Concepts ICT? Algemeen over Concepts ICT 11 10 juni 2012, 16:07
Tevreden met KPNglasvezel? Algemeen over KPNglasvezel 87 26 april 2012, 12:15
Glashart wordt Reggefiber Algemeen over Glashart 5 27 september 2011, 15:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber05:49:46
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool