obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
teletekst werkt niet meer
den72
Ik krijg met geen mogelijkheid Teletekst weer in beeld. Het rebooten van de PVR heeft ook niet geholpen, iemand een suggestie ?
 
space1
software en firmware verwijderen

bij een koude start op menu knop drukken, pincode en in het menu de software en firmware verwijderen en daarna via het menu de ontvanger opnieuw starten ( laatste optie in het menu).

Dit heeft bij mij wel het probleem opgelost. Het kan wel weer terug komen. Er moet een update komen om het echt op te lossen.
 
Dutchy
Ik heb nu 3 weken KPN Glasvezel, en mijn teletext is er al vier keer uit geweest !

Remedie: setupbox even uitschakelen weer aanzetten zo'n 5 tot 8 minuten software download of zo iets en dan werkt het weer.

Twee weken geleden met KPN gebeld: ze zouden betere firmware uploaden.

Hierna heeft mijn setupbox twee maal vast gezeten: gevolg steeds 20 min geen TV en veel ergernis.

Omdat men de voorwaarden veanderd heeft kan ik voor 1 maart gratis van KPN af, dat geeft me een goed gevoel !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teletekst werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 14 mrt 2013
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd : 2 02 nov 2012
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd : 1 08 jan 2012
kpn komt prijsafspraak niet na Algemeen over KPNglasvezel : 1 10 okt 2011
Verschil gewone en hd kanalen niet significant beter. Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 28 aug 2011
Advertentie