obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Storing ITV - beeldkwaliteit
glasblazer
In Hilversum is men flink aan het beglazen en ik ben sinds 2 maanden aangesloten en het lijkt er op dat de laatste 2 weken het bevriezen bij mij thuis ook steeds vaker voorkomt. De kinderziektes zijn dus de wereld nog niet uit. Bij blogger die dit bericht heeft geplaatst en glasvezelgebruikers die gereageerd hebben, inmiddels de problemen al wel opgelost ??????????????????????????
Gewijzigd door glasblazer op 18 september 2011, 15:33
 
Almere Muziekwijk
Begin een naar gevoel te krijgen, altijd tevreden geweest met ITV via adsl. Nu overgeschakeld naar glasvezel.
Lees alleen op het forum over problemen van 2 jaar oud die ik nu ervaar. Beeld hapert vaak. alles al geprobeerd, nieuwe hdmi kabel, was aardig duur, geen verschil. TV beneden bedraad, geen verschil. Gekke is wel dat de eerste dagen goed was en daarna alleen maar slechter is aan het worden.
Help desk is ook niet de goedkoopste. Als ik alles op het forum lees ben ik bang dat ik een jaar moet uitzingen en dan iets anders moet gaan nemen.
 
haperteevee
Dit speelde in januari. Is er sindsdien iets verbeterd? Daar is dan niets van te merken. Ik heb sinds begin oktober glasvezel en uitgesteld kijken is een crime. Alle opnamen haperen: ze zijn gewoon niet om aan te zijn. Rechtstreeks beeld is op kleine hokjes na in orde.

Servicedesk meldt: opnamen staan centraal opgeslagen, op ons netwerk, en we hebben capaciteitsproblemen. Buffer eerst een deel van opnamen (2 minuten) en begin dan weer vanaf het begin te kijken. Dat helpt niet.
 
Almere Muziekwijk

Quote

Almere Muziekwijk schreef:

Begin een naar gevoel te krijgen, altijd tevreden geweest met ITV via adsl. Nu overgeschakeld naar glasvezel.
Lees alleen op het forum over problemen van 2 jaar oud die ik nu ervaar. Beeld hapert vaak. alles al geprobeerd, nieuwe hdmi kabel, was aardig duur, geen verschil. TV beneden bedraad, geen verschil. Gekke is wel dat de eerste dagen goed was en daarna alleen maar slechter is aan het worden.
Help desk is ook niet de goedkoopste. Als ik alles op het forum lees ben ik bang dat ik een jaar moet uitzingen en dan iets anders moet gaan nemen.


Ook eens een positief geluid. Monteur er bij gehaald, zag het probleem en melde mij dat het kastje dat de binnenkomst van het glasvezel signaal (dus voor de experiabox) defect was. Dit gebeurde vaak melde hij. De KPN zou al opzoek zijn naar een betere kwaliteit. In ieder geval heeft hij het vervangen en geniet ik op 3 tv's een perfect signaal!

voor mij is het probleem dus opgelost en ben er erg tevreden mee. ps dit gebeurde al midden oktober
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing ITV - beeldkwaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
algehele storing glasvezel Algemeen over KPNglasvezel : 3 24 feb 2012
Storing glasvezel in Enschede en Wijchen -update Algemeen over Tweak : 2 26 jan 2012
storing tv signaal Nog niet gesorteerd : 1 16 feb 2011
beeldkwaliteit Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 09 mrt 2010
Advertentie