obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
welke provider
schemlie
Goeden avond een vraag namelijk welke provider(s) is het beste actief in almere?
wie heeft er een mening over graag positief en negatief,

groeten ReneGrin
 
dijaru

Quote

schemlie schreef:
Goeden avond een vraag namelijk welke provider(s) is het beste actief in almere?
wie heeft er een mening over graag positief en negatief,

groeten ReneGrin


Er staat op dit forum genoeg over geschreven dacht ik .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
dijaru

Quote

schemlie schreef:
Goeden avond een vraag namelijk welke provider(s) is het beste actief in almere?
wie heeft er een mening over graag positief en negatief,

groeten ReneGrin


oke gaat hij dan . oke ik zit nu ruim een jaar op glasvezel van kpn
moet heel positief zijn over de helpdesk daar doen ze echt hun best
minder tevreden ben ik over de afhandeling . ik ben modem tester van het nieuwe glasvezel modem van kpn . ik zit in almere-haven . ik zou met oktober een verhoging krijgen naar 100mbit down en 10mbit up (lachertje voor glasvezel) ik heb het idee dat er een hele grote storing zit in almere-haven omdat ze de verhoging tot nu toen nog niet hebben kunnen doen .denk dat het aardig duur is dan om te verhelpen .
2e punt is ook . we hebben met september 2008 een kaart gehad dat je extra tv ontvangers kon bestellen voor bvb de slaap kamers omdat het analoge gedeelte van tv er 1 januari uit gaat .ik heb begin november keurig mijn 2e gehad en staat nu op onze slaap kamer .. van de tv box 3 is in geen velden of wegen iets te bekennen wacht daar al 2 maanden op . (heb kpn helpdesk al 10 x gebelt en hij is elke keer al een maand geleden verstuurt
nu is het zo dat mijn zoon geen tv meer kan kijken op zijn kamer .. vindt ik slechte zaak . ik heb het idee dat de een voor de andere niet goed weet waar ze mee bezig zijn (te weinig overleg tussen de afdelingen ) ik ben al wat van de oudere garden zit al ruim 30 jaar bij kpn . maar vindt het er niet beter op zijn geworden . denk er ook hard over om zo gauw xms ook hier gaat leveren om dan ook over te stappen .. ook al omdat ze daar wel internet 50/50 100/100
aanbieden en goed koper .. iik moet zeggen was altijd PRO kpn . omdat mijn ouders het ook altijd hadden .. maar heb het idee dat het nu meer om het geld gaat tegenwoordig hoe zijn de cijfers eind van het jaar . met zo min mogelijk mensen .
is jammer (
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke provider', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
Van Satelliet naar Glasvezel, welke ontvanger? Nog niet gesorteerd : 2 10 mrt 2012
Provider Tweak opnieuw met glasvezel aanbod Algemeen over Tweak : 20 02 nov 2011
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Nog niet gesorteerd : 1 13 jan 2011
Overstappen naar een ander provider Algemeen over KPNglasvezel : 2 03 mei 2010
Advertentie