obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
I-TV via lichtnet
jakenl
Hoe zijn de ervaringen met de Devolo-set, waarmee de stb via het lichtnet met het modem is verbonden?
Werkt dat een beetje goed?
 
dijaru

Quote

jakenl schreef:
Hoe zijn de ervaringen met de Devolo-set, waarmee de stb via het lichtnet met het modem is verbonden?
Werkt dat een beetje goed?


nou ik heb ze zelf een jaar gebruikt aleen voor de pc en ze hebben het eigelijk wel goed gedaan aleen de laatste 3 maanden was de snelheid naar beneden gegaan ik downloaden eerst met 5,7mb/sec en de laatste 2 maanden was dat nog zó'n 3mb/sec (ik heb goud van kpn) dus had kpn gebeld wat er met mijn snelheid was .. hebben ze hier zitten testen . op het glasvezel kasje en de snelheid was 6.2mb/sec dus is volle bak .. ik heb die 2 homepluggen er uit gehaald en heb een tcp kabel door getrokken naar mijn computer kamer boven .. en ik moet zeggen het verschil merl nu zeker super strak .. had het eerder moeten doen .. komt er op neer dat de homepluggen na een jaar eigelijk naar de kloten waren .
kan zijn een toevalligheid hoor . maar wou toch al een kabel naar mijn switch omdat je een betere ping heb bij het gamen ..
maar gebruik ook 2 tv kasjes op de slaapkamer van mijn zoon en bij ons via de homeplug .. en werkt super heel mooi beeld .dat werkt wel prima .. maar als je niet echt een gamer bent werkt het met de homeplugs ook prima .allen in de gaten houden met snelheids verlies kan zijn dat er een kapot gaat .. heb toen kpn gebelt had binnen week paar nieuwen gehad . maar had toen al mijn kabel dooor getrokken Smile
Grin
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
jakenl
Ok, dank je.
Ik wilde het alleen gebruiken voor de 2e tv tuner boven dus dat werkt goed. Mooi.
De pc boven gaat via Wifi dus dat hoeft niet.
Welk typenummer Devolo is het eigenlijk? Ik zie dat ze ook te koop zijn bij Mediamarkt en Conrad.
Bedankt voor je reactie.
Gewijzigd door jakenl op 23 december 2009, 12:45
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'I-TV via lichtnet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie