obey-robots.txt
07 December 2016, 23:14
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken

set top box keuze

stub
Is het mogelijk om een andere stb aan te schaffen die werkt met kpnglasvezel. De motorola 1960 is wel zo'n verschrikkelijk apparaat die je je ergste vijand nog niet toewenst.!!
Zijn er andere stb's die wel normaal werken, stil zijn, fatsoenlijk zappen, zenders kunnen herschikken en misschien ook normaal 100Hz kunnen doorgeven. Vooral dat 100hz is een doorn (lees samoerai zwaard) in mijn gevoelige oog.

Tegenwoordig heeft bijna iedereen 100hz tv of meer en krijg je beschikking over HD zenders maar komt het met een zielige 50Hz binnen gepompt. Ik ben blij dat ik geen 200Hz tv had aangeschaft anders had ik mezelf een nekschot gegeven na het aansluiten van die vreselijke motorola1960

Dus kan iemand mij zeggen of ik ergens een paar honderd euries uit kan geven aan een andere stb om toch een beetje fatsoenlijk en tevreden vanuit me stoel te zappen.!

alvast bedankt.
Stub

space1
je kunt alleen de 1960 gebruiken.

De HDMI standaard is altijd 50 of 60 Hz. Elk consumenten toestel met een HDMI uitgang komt zo ver ik weet niet boven de 60 Hz uit.

De 100 Hz omzetting gebeurt intern in de TV voor TV's met 200 Hz of nog hoger geldt hetzelfde.

De 1960 is inderdaad traag zeker als in het menu van uitzendinggemist ( hoe dieper in het menu hoe trager) of de epg met verticale weergave.

Volgens mij heeft KPN wel de intentie om komend jaar de snelheid van de ontvanger te verbeteren. Het is dus nog even afwachten
Gewijzigd door space1 op 30 november 2009, 08:04

stub
Hallo Space,

oke bedankt voor je antwoord ik zal dus nog ff geduld moeten hebben. Maar wel vreemd dat je niet bij glasvezel je eigen stb kunt kiezen. Bij ziggo ging dat wel geloof ik jammer dus dat het niet bij het glasvezel kan.

Maar die 100hz, wat heeft dat dan eigenlijk voor functie als dat nergens kan.? Is dit alleen bij glasvezel en kan het wel bij andere aanbieders? Ik kan niet anders dan zeggen dat het heel irritant is om die 50hz melding te zien terwijl het 100hz tv is.

glasmol
Hier loopt al een soortgelijk draadje over...

http://glasvezel....read_id=99
Gewijzigd door glasmol op 30 november 2009, 15:40

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'set top box keuze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:33:14
| glasblazer 1 dag
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool