obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
snelheid glasvezel versus kabel
glasmol

Quote

spiedie schreef:
inmiddels is ook bij de KPN de upload en download snelheid gelijk getrokken. dus 30/30 of 50/50 of 70/70 als ik me niet vergis


Hier nog niet hoor ;-)
Nog steeds 30 om 3
 
space1

Quote

spiedie schreef:
inmiddels is ook bij de KPN de upload en download snelheid gelijk getrokken. dus 30/30 of 50/50 of 70/70 als ik me niet vergis


Hier ook nog geen verhoging.
Als ik mag vragen hoe lang ben je al KPN glasklant? en wanneer heb je de hoge upload snelheid gekregen? Ik heb namelijk het idee als ik de website van KPN bekijk dat nieuwe klanten direct de hoge upload snelheid krijgen.
 
spiedie
ik heb die hogere snelheid pas gekregen na klachten over de snelheid die ik daarvoor had. Ik had recht op 50/5 (zilver) maar bleek slechts 30/3 te hebben. N.a.v. deze klachten hebben ze een upgrade gedaan naar 50/50
 
space1
Op het gathering.tweakers.net forum staat een bericht van gisteren dat KPN al 5000 klanten heeft overgezet tot nu toe. Het het omzetten gebeurt in groepen van 1900.
In het bericht staat niet in welke frequentie het omzetten gebeurd dagelijks/wekelijks.

Quote

spiedie schreef:
ik heb die hogere snelheid pas gekregen na klachten over de snelheid die ik daarvoor had. Ik had recht op 50/5 (zilver) maar bleek slechts 30/3 te hebben. N.a.v. deze klachten hebben ze een upgrade gedaan naar 50/50


Bedankt voor je antwoordt heb ik nog een vraag welke snelheid meet je de bekende 43 Mb of werkelijk rond de 50 Mb?
Gewijzigd door space1 op 22 mei 2010, 13:24
 
spiedie
Dat antwoord moet ik je nu schuldig blijven. Op dit moment heb ik slechts 10/1 en ze weten nog niet waar het aan ligt dus ook nog niet wat de oplossing is. Zodra ze dit euvel verholpen hebben zal ik een test doen en hier het resultaat plaatsen.
 
draaimolen
FttC is goud nog steeds 30/3, zal denk ik wel even duren voor dit sneller wordt. maar mag altijd sneller...
 
spiedie
Gisteren weer een test gedaan. donwload kom ik nu tot een snelheid van 34 en upload op een snelheid van 22. Nog niet wat het moet zijn maar in ieder geval meer dan de laatste tijd.

Ik zal vanavond wel weer kontakt opnemen met de helpdesk.
 
space1
840234795

Ziet er goed uit
 
dijaru
Ik had vandaag ook even gebeld over mijn upload en de helpdesk medewerker heeft gewoon via de centrale mijn upload verhoogt werkt nu prima


http://www.speedtest.net/result/84105...050740.png
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
den72
voor welke regio's wordt/is er nu een snelheidsverhoging doorgevoerd/op komst.
Volstaat anders een telefoontje naar de helpdesk zoals ik lees ????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid glasvezel versus kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Verbeteren snelheid FTP Internet van KPNglasvezel : 3 28 jan 2015
Advertentie