obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
ITV Nieuws: Vernieuwde "mijn info"
KPNwebcare2
Morgenochtend zullen de vernieuwde ‘mijn info’ pagina’s voor Interactieve TV van KPN beschikbaar zijn voor alle klanten.

Je kunt deze pagina’s raadplegen door in het menu te kiezen voor de optie ‘mijn info’



De wijzigingen op een rijtje:

- Nieuws: bij het nieuws zijn een aantal extra categorieën toegevoegd. .

- Weer: de weer informatie komt via Buienradar.nl. Er zal nu ook een scherm van de Buienradar getoond worden.

- Verkeer: er wordt nu naast het file overzicht ook een flitsers overzicht getoond.

- “Instellingen” gaat “KPN Services” heten.

- Onder “KPN Services” wordt Service informatie getoond, hierop zullen storingen en geplande werkzaamheden vermeld worden. Ook is een FAQ lijst toegevoegd, met de 10 meest gestelde vragen en antwoorden.

- De pakketinformatie wordt zonder pincode getoond, pas wanneer je wijzigingen wilt doorvoeren in de pakketten, zul je de pincode moeten invullen.



Met deze wijzigingen hoopt KPN beter te kunnen voldoen aan de behoeften van de kijker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV Nieuws: Vernieuwde "mijn info"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ITV nieuws Radio en Tv van KPNglasvezel : 10 21 sep 2010
iTV Nieuws: Nieuwe release Radio en Tv van KPNglasvezel : 8 11 feb 2010
Advertentie