obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
NIEUW Glasvezel modem van KPN
rattenplan
@Dijaru,

Hoe kan je nou al;s tester een modem doorlaten waarin simpele aanpassingen zoals de DHCP aan/uit, het Subnet aanpassen niet wordt toe gelaten? Welke functionaliteiten heb je dan getest? en heb je bijvoorbeeld bovenstaande feiten ook gezien en bij je beoordeling meegenomen ??

Kpn = maffia...
 
space1

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Ik heb een vraag, maar heb nog geen glasvezel.

Zit er een ingebouwde router bij de box, of krijg je die er apart bij? Een kennis van me heeft zilver, maar de router kan geen wifi n aan. Alleen b,g. Zijn laptop wel. Hij betaalt dus nu voor 50Mb maar dat router kan dus maar maximaal 27Mb doorlaten. Lijkt me niet de bedoeling.

Of kun je ook een router gebruiken die ik nu via UPC heb staan?

Ik hoop zo duidelijk te zijn. Ben zelf niet zo technisch en verwoord alleen maar wat hij tegen me zei. Wink


Die kennis heeft zeker een Thomson TG787v SIP modem daar is de wlan max 54 Mb . Ik kom op de 1 etage ook niet verder dan 13 Mb het signaal is zwak. ( houten vloer)
Thomson TG789 is het nieuwe modem en dit modem heeft een hogere wlan snelheid. Ik heb zelf geen ervaringen met dit modem maar ook bij dit modem is het wlan signaal niet sterk.

Normaal is het wel mogelijk een router te plaatsen op de uitgang van het Thomson modem.
Alleen kun je geen DMZ open zetten in het Thomson modem.
Gewijzigd door space1 op 14 juli 2010, 10:00
 
space1

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Dank je wel voor het antwoord.

Wat hij heeft voor modem weet ik niet. Een mogelijke oorzaak is dat hij eerst brons had en een aantal maanden geleden is overgestapt op zilver. Misschien heeft dat er mee te maken? Ik ben zelf helaas niet zo thuis in die dit soort dingen. Wink

Het modem wat ik zelf nu bij de digitale kabel heb (en mijn eigendom is), is de Netgear WNR3500.


De opleverdatum bepaald wat voor modem je hebt gekregen. Het nieuwe modem is sinds eind vorig jaar bij KPN als standaardmodem in gebruik

Het Thomson TG787v modem is geschikt voor ADSL snelheden maar niet voor glasvezel als je wlan gebruikt (of je moet naaste de meterkast gaan zitten) En aangezien dat je verplicht bent om dat modem te gebruiken kun je niet even een ander modem nemen. Enige oplossing een extra router of andere provider waar wel een vrije keuze hebt.
Gewijzigd door space1 op 14 juli 2010, 15:28
 
Twentecable
Hi Dijaru
Is met dit modem ook de Nat3/2 problematiek opgelost (aansluiten PS3 op het netwerk)?

gr TC
 
space1
KPN gebruikt op dit moment nog de Thomson TG789vn met de komende update vermoedelijk december zouden spelcomputers goed moeten werken.

De komende tijd gaat KPN een modem van KPN ZTE (Zhong Xing Telecommunication, China) gebruiken voor VDSL en Glasvezel. Dit is een Gb modem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NIEUW Glasvezel modem van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie