obey-robots.txt
05 December 2016, 21:38
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken

wachttijd aansluiting Haaksbergen

TheDukeOff
Beste allemaal,

Vorige maand is in mijn huis de glasvezel in mijn meterkast aangelegd in Haaksbergen (omg goorsestraat centrum)
Ik heb mij vorige week bij nader inzien toch aangemeld voor het totale pakket.

Ik hoorde links en rechts al dat het even duurt voor je aangesloten wordt.

Maar kan iemand mij vertellen met welke termijn ik rekening moet houden??

space1
TheDukeOff schreef:
Beste allemaal,

Vorige maand is in mijn huis de glasvezel in mijn meterkast aangelegd in Haaksbergen (omg goorsestraat centrum)
Ik heb mij vorige week bij nader inzien toch aangemeld voor het totale pakket.

Ik hoorde links en rechts al dat het even duurt voor je aangesloten wordt.

Maar kan iemand mij vertellen met welke termijn ik rekening moet houden??

aanmelding begin februari, eind maart glasvelbuis bij de voordeur, 6 mei afmontage in de meterkast en 9 september kpn monteur.(haaksbergen)

Kan dus nog wel even duren.
Gewijzigd door space1 op 08 oktober 2009, 18:14

TheDukeOff
Ik hoorde dat het ook te maken heeft met de wijkcentrales, of deze wel of niet zijn aangesloten...
Volgens mij zijn inmiddels alle graafwerkzaamheden gestopt toch in Haaksbergen (eind september)??

mriesenb
TheDukeOff schreef:
Ik hoorde dat het ook te maken heeft met de wijkcentrales, of deze wel of niet zijn aangesloten...
Volgens mij zijn inmiddels alle graafwerkzaamheden gestopt toch in Haaksbergen (eind september)??

Toen ik me in Almere aanmelde was de wachtijd 5 maanden. Wie schetst m'n verbazing dat ik eergisteren een brief/mail krijg dat ze vanaf 6 november kunnen aansluiten. Dat is nog geen 2 maanden....

space1
TheDukeOff schreef:

Glashart is vorige jaar september begonnen met graven in Haaksbergen. De eerste gebrukers zijn door KPN in maart van dit jaar aangesloten. De burgemeester is bij de 100 ste kpn aansluiting op bezoek geweest in mei van dit jaar. Wanneer je wordt aangesloten is volgens mij afhankelijk van de datum van aanmelding, wijkcentrale (hierbij gaat het nu veel sneller omdat het complete netwerk nu in de grond ligt) maar bijvoorbeeld ook de capaciteit voor itv. Door het stoppen van analoge tv worden nu veel meer itv ontvangers geplaatst. max 4 per glasvezel aansluiting. De eerste 2 ontvangers worden standaard bij oplevering geleverd. Je kunt volgens mij het beste rekening houden met een termijn van 3 - 6 maand alles wat eerder komt is mooi meegenomen.

TheDukeOff
3 tot 6 maand?? Frown dat hadden ze toch wel even aan kunnen geven dat het wel zo lang kan duren...

space1
TheDukeOff schreef:
3 tot 6 maand?? Frown dat hadden ze toch wel even aan kunnen geven dat het wel zo lang kan duren...

KPN weet alleen wat de planning ongeveer is Ik weet niet waar je de aanvraag hebt gedaan? Maar is het helaas moelijk om bij de aanvraag een goede termijn van aansluiten te geven en termijnen van 2 tot 4 weken bestaan op dit moment niet bij KPN wat ik heb begrepen. ( ik ben maar een gewone glasvezel gebruiker). Als je over een week 5 of 6 nog niet bent gebeld voor een afspraak van de KPN monteur kun je het beste eens een keer bellen met de glasvezel helpdesk van KPN over de aansluit termijnen.

Voor een glasvezel aansluiting staat de monteur normaal 4 uur ingepland.
Gewijzigd door space1 op 09 oktober 2009, 19:06

TheDukeOff
Dag allemaal,

hier ben ik weer even...

Ik heb vandaag een mailtje ontvangen waarin staat dat vanaf 16 november mijn woning gereed is voor installatie..en dat vanaf dat moment de monteur kan komen voor het aansluiten e.d.

kan ik deze datum een beetje aanhouden of kan het hierna nog veel langer duren???

iemand enig idee?

Grt

glasmol
Vanaf af deze datum is "jouw plekje" in de centrale klaar, daarna kan het nog wel weken duren voordat de planning je gaat bellen om een afspraak te maken....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachttijd aansluiting Haaksbergen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel aansluiting Fype Algemeen over Fiber, voorheen Fype 2 30 december 2013, 21:28
Aansluiting Concepts faalt Algemeen over Concepts ICT 6 09 februari 2013, 12:31
USB aansluiting TG789vn Algemeen over KPNglasvezel 4 01 februari 2012, 09:25
Nieuwe aansluiting, telefoonnummer niet bereikbaar in Wijchen Algemeen over Tweak 1 25 mei 2011, 15:10
Glasvezel aansluiting, wanneer? Algemeen over Lijbrandt 2 02 maart 2011, 13:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber01:21:13
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool