obey-robots.txt
04 December 2016, 04:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Lijbrandt kwijt
Tevreden met Lijbrandt?
Ja Ja 67%[2 stemmen]
Nee Nee 33%[1 stem]
Totaal aantal stemmen : 3
 Onderwerp afdrukken

Tevreden met Lijbrandt?

Fiber
Maak gebruik van de enquête en post hier gelijk een uitgebreid antwoord.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

JaB
Lijkt me een goed idee om hier ervaringen uit te wisselen over Lijbrandt. Eendracht maakt macht.
Heb zelf net de info van Lijbrandt ontvangen en zoek anderen die ook aan een overstap denken, maar nog bedenkingen hebben. Hier graag je opmerkingen of reacties.
voor mij zijn er nog een aantal vragen die ik zal posten hier voordat de info avonden op 29 juni en 6 juli komen in Prismare, Enschede.

anton
Bij Lijbrandt. Net als 3 weken geleden krijg ik een mailtje "Uw wijzigingsaanvraag is bij ons in goede orde ontvangen." . Dit terwijl ik geen enkele wijzignsaanvraag heb (en eerder had) ingediend.

Gevolg :totaal geen TV en totaal geen Telefonie maar wel ongevraagd 50 Mb Internet.

Benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keerde (dit is dus de 2e keer) duurde het een volle week

De adminstratie van Lijbrandt kan uitsluitend als "een grote klerezooi" worden omschreven.

Ouder probleem: Lijbrandt zou BBC 1 en 2 via analoog/DVB-C leveren maar ook nog altijd niet te bekennen. En zoals met alles reageert Lijbrandt totaal nergens op! (Zelfs UPC heeft het nooit zo bond gemaakt.)

joebarteam
Op zich over beeldkwaliteit en internetsnelheid ben ik best wel te vreden. Mis wel de opname mogelijkheid die je bijvoorbeeld bij upc enzo wel heb.. maar ach daar valt mee te leven.

Waar ik zeer zeer zeer ontevreden mee ben is de organisatie zelf. Je kan een uur aan de telefoon zitten wachten tot dat je misschien iemand aan de lijn krijg als je de support afdeling belt. (je wordt niet op de hoogte gehouden hoeveel mensen er nog voor je zijn, hoelang het misschien nog gaat duren.. het enige wat je hoor is een stom melodietje).

Op emails wordt niet gereageerd, en als er gereageerd wordt, wordt er niet gedaan wat er wordt belooft. Een geluk dat er 2 maanden proef aangeboden wordt.. dus dacht ik .. wachten met huidige ISP op te zeggen, eerst lijbrandt effe uit proberen.. Ik ben het zo zat dat er niet gereageerd wordt op problemen, dat je een uur aan de lijn kan blijven hangen zonder iemand te spreken dat ik aan het kijken ben voor een andere ISP over glasvezel.

Dus een nette brief geschreven met wat negatieve en positieve kritiek, en een klein verhaaltje over mijn bevindingen, krijg ik een brief terug dat ze mijn aanmeld datum (datum van bestelling) hebben aangenomen als begin van mijn abonnement! Heb me op 18-10 aangemeld en op 25-11 heb ik pas de spullen gekregen en een email dat mijn abonnement geactiveerd is. ZE ZIJN ECHT HELMAAL VAN DE POT GE$^%%$^ ( je begrijp het wel denk ik). Nou ben echt laaiend!! De volgende brief naar Lijbrand lig klaar, met een aantal bewijs stukken van aanmelding enz.. Nee dit pik ik natuurlijk niet .. 2 maanden proef tijd is 2 maanden proef vanaf een actieve verbinding en niet van een bestellingsdatum!.... wordt vervolgd!!

(denk heel goed na voor je de beslissing neem om een abbootje via lijbrandt aftesluiten hoe verleidelijk het ook is. Een gewaarschuwd mens...... )

De perikelen hou ik hier bij... http://lijbrandt.messageboard.nl/

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met Lijbrandt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijbrandt stopt en gaat als KPN verder Algemeen over Lijbrandt 1 30 september 2016, 17:49
Lijbrandt = OPLICHTERS - blijf vooral weg Internet van Lijbrandt 6 23 juni 2013, 14:22
Tevreden met OnsNet glasvezel? Algemeen over OnsNet 2 13 november 2012, 12:15
Tevreden met ReggeFiber? Algemeen over ReggeFiber 9 05 november 2012, 19:12
Zeer ontevreden over lijbrandt Algemeen over Lijbrandt 2 02 oktober 2012, 22:17
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber05:51:02
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool